Pratite Maslačak na Facebooku

O našem vrtiću

Predškolski odgoj ima tradiciju u gradu Đurđevcu dužu od 40 godina. Vrtić je radio na raznim lokacijama sve do 1986. godine kad je izgrađen novi namjenski vrtić sa 6 odgojnih skupina.

S obzirom na velik interes za smještaj djece ne samo grada već i prigradskih naselja i susjednih općina 1992. godine dograđen je jaslički prostor sa 4 odgojne skupine. Kapacitet Dječjeg vrtića je 250 djece redovnog programa uz korištenje dvije dvorane za tjelesni odgoj.

U život vrtića uključuju se djeca od 1 godine pa do polaska u školu. Prostor Dječjeg vrtića opremljen je suvremenom didaktikom i modernim namještajem. Osim redovnog desetsatnog programa provodimo i druge programe i sadržaje koji su nas učinili prepoznatljivima. Jedan od rijetkih vrtića smo koji radi do 20,00 sati. Na taj način pomažemo današnjim obiteljima da kvalitetno obavljaju svoj posao, a ujedno i njihovo dijete ima odgovarajući smještaj i skrb.

Djeca mogu izabrati prema svojim interesima: strani jezik – englesku igraonicu, zbor, šport, ritmiku, kreativnu likovnu grupu, vjerski odgoj, program darovite djece.

Vrtić se redovito brine i za djecu koja nisu redoviti polaznici kroz program “Male škole” i igraonicu za djecu od 3-6 godina. U redovan život vrtića uključena su djeca s teškoćama u razvoju.

Dječji vrtić “Maslačak” redovito sudjeluje na svečanostima i raznim događanjima u Gradu: Legendi o Picokima, Đurđevo, Maskenbal, a 1997. godine predstavili smo Koprivničko-križevačku županiju na Danima kruha u Novoj Gradiški.

Bili smo prvi inicijatori Cvjetnog korza za sve vrtiće našeg okruženja.

Već 15 godina organiziramo ljetovanja u Dječjem odmaralištu u Selcu i zimovanja u Kranjskoj Gori. Jedna od specifičnosti našeg vrtića su putovanja i suradnja s drugim vrtićima: Zagreb, Koprivnica, Varaždin, Ludbreg, Virovitica, Čakovec, Daruvar…

Na tim putovanjima upoznajemo obilježja pojedinih gradova, odlazimo na kazališne predstave, zoološki vrt, zračnu luku, plivanje, klizanje , upoznajemo nove prijatelje i njihove vrtiće.

Naš vrtić je često domaćin raznim kazalištima, mađioničarima i svima onima koji žele razveseliti djecu našeg Grada. Održavaju se i izložbe slikara, promocije knjiga i kulturna događanja.

Dječji vrtić povremeno izdaje i svoj časopis «Maslačak» koji je edukativnog karaktera i nudi brojne stručne savjete roditeljima i prezentira sam rad vrtića.

Možemo se pohvaliti vrijednim i marljivim osobljem koje se redovno usavršava i educira. Cilj nam je stvoriti vrtić po mjeri djeteta, uvažavati individualne potrebe i učiniti djetinjstvo nezaboravnim. Vrtić je često organizator stručnog usavršavanja odgajatelja susjednih vrtića naše županije. Na njima često sudjeluju stručnjaci iz područja psihologije, uvaženi profesori s fakulteta, savjetnici.

U želji da djeca kvalitetno provedu ljetne mjesece u vrtiću 1998. godine izgrađena su 2 otvorena bazena dimenzija 2x10x120 i 2x6x50. Smatramo da smo u suradnji s našim gradom učinili «Maslačak» prepoznatljivim predškolskom ustanovom, produžili ljeto i približili more svojoj djeci.

Ovaj projekt pokazao se vrlo učinkovit i prihvaćen s velikim oduševljenjem kod sve djece vrtićkog, a i školskog uzrasta. Potaknuti ovim projektom 2004. godine u djelu dvorišta izgradili smo vlastito tenis igralište. Svrha igrališta je provođenje škole tenisa za djecu od 5-7 godina, kao i korištenje igrališta za sve roditelje i djecu školskog uzrasta. Smatramo da razvijanje sportskih navika i odgajanje djece u sportskom duhu potiče na stvaranje zdrave populacije. Također ističemo da u vrijeme početka ovog projekta u gradu nije postojalo niti jedno uređeno tenis igralište, no u vrijeme završetka izgrađena su dva.

Dječji vrtić “Maslačak” uključio je u rad i djecu Romske nacionalne manjine. Želja nam je bila kroz program motivirati roditelje da uključe svoju djecu, poticati ih na rano učenje hrvatskog jezika, usvajanje kulturno higijenskih navika, socijalizirati djecu i educirati roditelje.

U 2005. godini započeli smo s programom darovite djece. Identificirali smo potencijalno darovitu djecu i započeli individualni rad s posebnim sadržajima, didaktikom, posebnim kompjuterskim igrama.

U vrtiću su svi puni entuzijazma i brige za najmlađe. To se osjeća najviše kroz brigu za djecu nakon odlaska iz vrtića koji im je i dalje otvoren.

U 2005. ponudili smo proslave rođendana za djecu u vrijeme subote i nedjelje. Projekt se pokazao vrlo interesantnim kako za djecu predškolskog, tako i za djecu nižeg školskog uzrasta. U navedenoj godini ponuđena je roditeljima mogućnost noćnog rada i zbrinjavanja djece u dane vikenda. Projekt je dočekan s velikim oduševljenjem, ali s obzirom na obiteljske prilike nije došlo do ostvarenja.

Smatramo da hvale vrijedno istaknuti da redovito svake godine imamo studente na pedagoškoj praksi, a od ožujka 2005. godine i volonterke koje se kroz rad spremaju za polaganje stručnog ispita i samostalni rad s djecom. Do danas ih je kroz ustanovu prošlo 17.

Svi ovi projekti i programi ne bi bili ostvarivi bez velike podrške grada i suradnje s širom društvenom zajednicom. Svakako treba istaknuti roditelje koji su uvijek velika podrška u radu, organizatori brojnih druženja i idejni začetnici novih projekata i kvalitetnijeg boravka djece u predškolskoj ustanovi.

Povezivanjem roditelja-odgajatelja-društvene zajednice-osnivača imamo sretno dijete, obuhvaćeno 98% djece grada nekim od programa predškolskog odgoja.

PONOSNI SMO NA:

  • našu sadašnju djecu i svu djecu koja su bila dio “Maslačak”
  • roditelje i naš partnerski odnos
  • prilagođeno radno vrijeme (od 6 do 20 sati)
  • uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovan odgojno- obrazovni proces
  • sudjelovanje u svim događanjima Grada (Picokijada, Đurđevo, Mali fašnik, Kukuriček…)
  • sudjelovanje u raznim humanitarnim aktivnostima
  • izložbe, prezentacije, stručna predavanja, druženja, radionice
  • brojna priznanja i prepoznatljivost među predškolskim ustanovama
  • naše bazene, tenis igralište i dvorište
  • suradnju s lokalnom zajednicom
  • putovanja, izlete, ljetovanja, zimovanja, druženja s djecom drugih vrtića


NAŠE ŽELJE:

  • uređenje tavanskog prostora i dobivanje novog prostora za djecu
  • primjenu novog Državnog pedagoškog standarda i manji broj djece u odgojnim skupinama
  • veći broj odgojno-obrazovnog osoblja, sukladno tome i drugog osoblja koji prati standarde
  • igračke, novu opremu, prilagođen namještaj
  • mjesto u vrtiću za svako dijete grada
  • izgrađivanje povjerenja i partnerstva s roditeljima kako bi se i dijete i roditelji osjećali zadovoljni i kompetentni u periodu razvoja njihova djeteta



bottom